Friday, November 9, 2012

Missing People (non-English)

This is just related to local news, nothing Monstery...

Vilken lättnad att den saknade flickan blev hittad inatt! Jag vill bara uttrycka min uppskattning för Missing People, än en gång gör de en fantastisk insats och lyckas den här gången till och med hitta kidnapparen! Annas familj är säkert oerhört lättade att ha fått tillbaka henne (vad hon än varit med om), något som kanske inte hänt utan Missing Peoples insats. Jag kan inte hjälpa att jag önskar att den organisationen funnits längre, kanske hade vi åtminstone fått veta vad som hänt min kusin om vi kunnat be dem om hjälp då, men varje framgång de når idag är ändå fantastiskt glädjande. Bra jobbat!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment, it's free!

Comments are moderated in order to weed out spam, pointlessness, and shocking behavior quite beyond the pale! They're not moderated to make me look good, though - you have my gracious permission to call me an idiot.